- مدیریت صفحهها
- ایجاد متن
- ایجاد فرم دریافت اطلاعات
- ایجاد گالری تصاویر
- ایجاد دسته فروشگاهی
- ایجاد دسته وبلاگ
- ایجاد لینک
- تنظیمات
- اتصال فرم دریافت اطلاعات به درگاه پرداخت آنلاین
- سفارشیسازی متن پیام موفقیت فرم دریافت اطلاعات
- عدم نمایش صفحه در منوی وبسایت
- بهینهسازی صفحه برای موتورهای جستجو (seo)
- انتخاب صفحهنخست وبسایت
- ایجاد رمز عبور برای مشاهده صفحه
- انتخاب قالب سفارشی برای صفحه
- دستهبندی پیامهای دریافت شده از فرم دریافت اطلاعات
- مشخص کردن تعداد نوشتههای وبلاگ برای نمایش در صفحه
- مشخص کردن تعداد محصولات دسته فروشگاهی برای نمایش در صفحه
- شخصیسازی متن دکمه ذخیره فرم دریافت اطلاعات
- انتقال بازدیدکننده به صفحهای دیگر پس از ثبت اطلاعات توسط فرم
برای مشاهده فهرست سفارشهای ثبت شده، کد سفارش، نام مشتری آن، وضعیت سفارش، برچسب و مبلغ کل سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی بخش مدیریت وبسایت روی «فروشگاه» کلیک کنید.
۲- گزینه «سفارشهای ثبت شده» را انتخاب کنید.
۳- اگر روی کد یا آیکون ویرایش انتهای فیلد هر محصول کلیک کنید، میتوانید سفارش را ویرایش کنید.
۴- با کلیک روی آیکون «مشاهده پرداختها» در انتهای فیلد هر سفارش، به صفحه پرداختها منتقل میشوید.
۵- برای مشاهده مشخصات کاربری که سفارش را ثبت کرده است، میتوانید روی آیکون «مشاهده کاربر» در انتهای فیلد هر سفارش کلیک کنید.
۶- اگر میخواهید یک سفارش را حذف کنید، پس از تیک زدن کنار آن، روی دکمه «حذف» در بالای فهرست سفارشها کلیک کنید.
۷- برای جستجو در بین سفارشها از فیلدهای جستجو، پرداخت، وضعیت و برچسب در بالای فهرست سفارشها استفاده کنید.
۸- برای ایجاد سفارش جدید نیز میتوانید روی دکمه «ثبت سفارش» در بالای فهرست سفارشها کلیک کنید و سپس براساس راهنمای مربوطه در قسمت «ثبت سفارش جدید» مراحل را دنبال کنید.