- مدیریت صفحهها
- ایجاد متن
- ایجاد فرم دریافت اطلاعات
- ایجاد گالری تصاویر
- ایجاد دسته فروشگاهی
- ایجاد دسته وبلاگ
- ایجاد لینک
- تنظیمات
- اتصال فرم دریافت اطلاعات به درگاه پرداخت آنلاین
- سفارشیسازی متن پیام موفقیت فرم دریافت اطلاعات
- عدم نمایش صفحه در منوی وبسایت
- بهینهسازی صفحه برای موتورهای جستجو (seo)
- انتخاب صفحهنخست وبسایت
- ایجاد رمز عبور برای مشاهده صفحه
- انتخاب قالب سفارشی برای صفحه
- دستهبندی پیامهای دریافت شده از فرم دریافت اطلاعات
- مشخص کردن تعداد نوشتههای وبلاگ برای نمایش در صفحه
- مشخص کردن تعداد محصولات دسته فروشگاهی برای نمایش در صفحه
- شخصیسازی متن دکمه ذخیره فرم دریافت اطلاعات
- انتقال بازدیدکننده به صفحهای دیگر پس از ثبت اطلاعات توسط فرم
برای لازم است که برای کاربر صورتحسابی ایجاد کنید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:
۱- از منوی بخش مدیریت وبسایت روی «کاربران» کلیک کنید.
۲- گزینه «کل کاربران» را انتخاب کنید.
۳- در انتهای فیلد نام کاربر مورد نظر خود، روی آیکون «ایجاد صورتحساب» کلیک کنید.
۴- در قسمت اول، توضیحات، نام کاربری، کوپنهای تخفیف و تاریخ سررسید را وارد کنید.
۵- در قسمت دوم، برای افزودن گزینه صورتحساب، روی دکمه سبز رنگ «افزودن» کلیک کنید.
۶- عنوان، تعداد، مبلغ، تخفیف و مالیات صورتحساب را وارد و روی دکمه «ذخیره مورد» کلیک کنید.
۷- برای حذف گزینههای صورتحساب در کنار گزینه مورد نظر تیک بزنید و روی دکمه قرمز رنگ حذف کلیک کنید.
۸- تنظیمات صورتحساب را از قسمت تنظیمات تیک بزنید.
۹- روی دکمه سبز رنگ «ذخیره صورتحساب» کلیک کنید، اکنون به صفحه فهرست صورتحسابها منتقل میشوید.